OOTD #1 Żółta marynarka i wężowe legginsy.

A tutaj mój pierwszy OOTD z okazji wiosny!

Tak wiem, na zewnątrz nie jest zbyt wiosennie, ale ja postanowiłam mimo to przywitać moją ulubioną porę roku żółtą marynarką i może dzięki temu szybciej do nas  zawita : D

Żółtą marynarkę z cudownymi złotymi guzikami zestawiłam z legginsami w wężowy wzór. W tym sezonie łączenie kilku trendów jest... trendy. Właśnie dlatego zdecydowałam się na taki misz-masz.
Żeby nie było za dużo dodałam także zwykły biały tanktop i kopertówkę z Kappahl - we wrześniu '12 nosiłam ją non stop. Całość przypomina mi lata 80.





 Hm. Buty raczej nie na dzisiejsze wyjście : D


Bonusik! Focia z rąsi musi być. Udało mi się odnaleźć samowyzwalacz, więc mogę robić takie oto cudne foteczki.













 

Marynarka - Szafa mamy
Wężowe legginsy - szafa siostry
Buty - Aldo
Kopertówka - Kappahl





A Wam jak podoba się takie zestawienie różnych trendów?
P.S. Następne foteczky będą ciekawsze, I promise!

2 komentarze:

 

CONTACT

AMAG Fashion&Beauty
amag.biuro@gmail.com
amagfashion@gmail.com

LINKS

ABOUT

AMAG
Company about fashion and beauty.
All right reserved!