Codzienny make-up

Mimo, że to blog stricte modowy, dziś chciałam pokazać Wam mój codzienny makijaż i to czego ja używam do jego wykonania.
Mój makijaż jest prosty, staram się koncentrować raczej na wyrównaniu kolorytu mojej cery oraz lekkim jej ożywieniu. Nie zawsze maluję rzęsy, nie lubię cieni, za to często noszę pomadkę, którą nakładam tak aby dała efekt przygryzionych ust.
Na większe wyjścia maluję kreskę czarnym eyelinerem. Reszta bez zmian.
Poniżej macie moje ulubione produkty do codziennego makijażu. Nie jest ich sporo, stawiam raczej na produkty sprawdzone dla mnie i takie, które wiem, że mnie nie zawiodą.






Krem nawilżający DERMIKA 
Zawsze nakładam krem nawilżający pod makijaż, ten tutaj to akurat DERMIKA z SPF6



Podkład Bell Super Cover Long Lasting Mat kolor 01 Beige 
Nie podkreśla suchych skórek, ładnie matowi cerę i przykrywa niedoskonałości bez efektu maski, najbardziej lubię go za lekko żółtawy odcień, który neutralizuje moją różową cerę.
 


Puder Astor Mineral Match kolor 02 Shade 
Ładnie matowi skórę, nadaje jej satynowe wykończenie, bez efektu sztucznego matu.




Kuleczki Dax Cosmetics – niestety nie pamiętam koloru 
Ja tych kuleczek używam jako różu, idealnie pasuje do koloru skóry. Kuleczki są rozświetlające, ale bez drobinek dzięki czemu nie wyglądają tandetnie. 



Cień nr 15 ARTDECO
 Ten cień nakładam na środek powieki aby ożywić spojrzenie i w wewnętrznych kącikach oczu.



Żelowy eye-liner INGLOT kolor czarny 
Utrzymuje się u mnie cały dzień, czasami mam problem z jego domyciem, dlatego używam go na większe wyjścia.

 


Tusz do rzęs MAX Factor 2000 Calories 
Tuszu do rzęs używam rzadko, ten ma fajną szczoteczkę, która podkreśla nawet najmniejsze rzęsy




Pomadka Rimmel Long Lasting 214 Firecracking 
Moja ukochana pomadka, nakładam ją pędzelkiem 30T z Inglota, palcem lub prosto z opakowania, zależy o jaki efekt mi chodzi. Trzyma się 5-6 godzin bez poprawek, równomiernie schodzi, a jej kolor ożywia moją buzię.


Pędzelki Inglot 30T i 31T  
Moje ulubione pędzelki, których używam do wszystkiego :>

 ]


Jak widać, mój codzienny makijaż jest bardzo rutynowy i nudny. A Wy? Jakie macie ulubione produkty do makijażu i jakie makijaże najbardziej lubicie?
 


2 komentarze:

  1. mój ulubiony produkt to czarna kredka do oczu i róż do policzków <3 reszty może nie być. ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie szukam dobrego różu. Mam ochotę na well dressed z Mac. A Ty jakiego używasz?

      Usuń

 

CONTACT

AMAG Fashion&Beauty
amag.biuro@gmail.com
amagfashion@gmail.com

LINKS

ABOUT

AMAG
Company about fashion and beauty.
All right reserved!