Najmodniejsze buty



Na fashionologie.com znalazłam ciekawy artykuł o najlepszych obcasach tej wiosny. Króluje biel połączana z czernią i złotymi akcentami. Co najciekawsze, najmodniejsze obecnie są niskie obcasy zakończone szpicem, który pięknie wydłuża nogę. Takie buty możecie założyć do pastelowych rurek, luźnego sweterka i złotej biżuterii i już jesteście ubrane na wyjście do pracy (jeśli Wasza szefowa jest fashion victim - zaplusujecie!) lub spotkanie ze znajomymi. 
Dziś przygotowałam Wam zestawienie tego trendu w naszych sieciówkach, które mi się podobają i nie mają kosmicznej ceny.

Najwięcej ciekawych butów na ten sezon ma Reserved. Cała ich obecna kampania wpisuje się idealnie w moją stylistykę! Koniecznie zajrzyjcie na ich stronę i podejrzyjcie lookbook.
Enjoy!







RESERVED

 
 149,99 PLN


 159,99 PLN



 179,99 PLN


RIVER ISLAND
  55 £
 25 £



ZARA
 199 PLN
 199 PLN

H&M
79 PLN


MANGO
 129 PLN




W następnym poście - moje najciekawsze buty na ten sezon!



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

CONTACT

AMAG Fashion&Beauty
amag.biuro@gmail.com
amagfashion@gmail.com

LINKS

ABOUT

AMAG
Company about fashion and beauty.
All right reserved!