Co warto mieć w szafie?



Co ZAWSZE warto mieć w szafie?

1.       Marynarka – czarna i biała. Pasują do wszystkiego. Jasna będzie idealna w miesiącach letnich. Większość z nas nie docenia siły bieli. Ja uważam, że jest bardziej potrzebna niż biała, pasuje do każdego koloru i można stworzyć z nią ciekawe stylizacje.
2.       Baleriny – tutaj podstawowe kolory to nude i czarne, koniecznie ze skóry. Noga w takich butach nie będzie się pocić, a te dwa kolory są odpowiednie. Latem nude wydłużą nam opalone nogi, a czarne klasyczne i bardziej formalne są idealne na spotkania.
3.       Dżinsy – o ich zaletach nie trzeba wiele mówić : )
4.       Kolorowa narzutka – wyobraźcie sobie, czarne rurki, czarna bluzka i … kolorowa narzutka, najlepiej w print. Cały strój skończony .
5.       Biały sweterek. Absolutny must have w mojej szafie. Białe luźno tkane sweterki, z opadającym ramieniem, z dłuższym tyłem, z dekoltem… W każdej formie i do wszystkiego.
6.       Czapka. Wczesną wiosną, jesienią i zimą niezastąpione. Ja mam swoje w różnych kolorach i o luźnym kroju. Noszę je do wszystkiego i … fajnie wyglądają ; D
7.       Złota biżuteria – złoto zawsze jest dobre!

A Wy? Co MUSICIE mieć w swoich szafach?




0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

CONTACT

AMAG Fashion&Beauty
amag.biuro@gmail.com
amagfashion@gmail.com

LINKS

ABOUT

AMAG
Company about fashion and beauty.
All right reserved!