5 pomyłek modowych na ulicach


Przedstawię Wam przegląd modowych pomyłek, które często widuję na ulicach. Nie jest to ranking, który ma na celu obrażenie kogoś. Chciałabym tylko zwrócić Wam uwagę na to w jaki sposób JA odbieram ubiór na polskich ulicach.


1.       Kolorystyczne dobranie
Przykładem może być ‘Pani Mikołajowa’, którą dorwałam kiedyś idąc do pracy. Była ubrana w czerwoną kurtkę, czerwone spodnie i wywoływana w ludziach pozytywne skojarzenie ze świętami ; ) Ubieranie się od stóp do głów w jeden kolor niestety nigdy nie jest dobrym pomysłem. Wygląda to nieciekawie i z daleka ktoś będzie widział nas jako jednokolorową plamę. 


2.       Za ciasno, za krótko, za seksownie…?
To bardzo częsty widok na ulicach naszych miast. Kobiety ubrane w ciasne dżinsy biodrówki, które robią ‘bułeczki’ i tworzą falowaną linię sylwetki, lub moje ulubione krótkie kurteczki z dżinsami z niskim stanem. Niestety nie jest to trend na zimę, szkoda potem wydawać pieniądze na kosztowne leczenie nerek pomijając względy estetyczne. 


3.       ‘Lity’
Te buty były piękne, dopóki nie zaczęła ich nosić każda dziewczyna na ulicy. Rozłażące się, źle sklejone ‘lity ‘ to duży trend. Niestety większość tych butów to złej jakości podróbki nienadające się do chodzenia. 


4.       Torebki Luis Vitooona
Ostatnio miałam okazję jechać ruchomymi schodami za dziewczyną, która posiadała takie dzieło. Źle zszyte, inicjały LV na szwach i nieregularny wzorek. Torebka była cała popruta na dodatek. Rozumiem, że nie każdego stać na oryginalną torbę (w tym mnie), ale szkoda patrzeć, żeby dziewczyna wyglądała niechlujnie przez taki element…


5.       Skarpetki
Tak skarpetki. Nie tylko te do sandałów, choć te są klasykiem. Każda biała skarpetka do ciemnego garnituru, brudna, podarta lub za wysoko podciągnięta jest dla mnie jak płachta na byka. Szczytem są różowe skarpetki do sandałków. Tak zwykła nosić je moja koleżanka z pracy.









Jest to moja subiektywna lista. Każda kobieta taką posiada. Jestem ciekawa co Was najbardziej denerwuje w wyglądzie osób na ulicy : >

2 komentarze:

 

CONTACT

AMAG Fashion&Beauty
amag.biuro@gmail.com
amagfashion@gmail.com

LINKS

ABOUT

AMAG
Company about fashion and beauty.
All right reserved!